digicrm

ارائه اولین هوش مصنوعی در ایران

digicrm

ارائه اولین هوش مصنوعی در ایران

  • ۰
  • ۰

شرکت ندا گستر دید نو

شرکت ندا گستر دید نو، به عنوان مشاور و مجری پروژه های فناوری اطلاعات و همچنین بازاریابی دیجیتال، در سال 1396 در اداره ثبت شرکتها و مالکیتهای معنوی تهران ثبت شده است. 
این مجموعه فعالیت خود را با بهره گیری از فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر کشور با پشتوانه بیش از 5 سال سابقه فعالیت در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین بازاریابی و فروش در شاخه تجارت الکترونیک آغاز نموده است.

ندا گستر دید نو به عنوان یک شرکت دانش محور، با اهدافی همچون طراحی، تولید و راه اندازی نسل جدید از سامانه های شتاب دهنده به توسعه کسب و کار و افزایش تعامل با مشتریان شکل گرفته است. 
محصولات و خدمات اصلی شرکت نوع خاصی از سامانه ارتباط با مشتریان بوده که تلاش دارد پیچیدگی های نرم افزارهای سنتی موجود در این زمینه را حذف کرده و به کمک آن پل ارتباطی موثر میان کسب و کارها و مشتریان آن ها باشد و همچنین نوعی از خدمات ویژه و انحصاری به نام "آروشا" که در واقع یک نوع سیستم هوشمند چت بات و هوش مصنوعی میباشد که کار را برای کسب و کارها و تمامی سایت ها به عنوان پشتیبان راحت و اسان میکند

خوشبختانه از ابتدای عرضه، این محصول با استقبال بسیاری از کسب و کارها در سراسر کشور مواجه شده است.

تعهد به ارایه خدمات با بالاترین کیفیت و طبق اصولی ترین راه کارها، اساس مجموعه ما را تشکیل می دهد. ما تلاش میکنیم با ادامه فعالیت در این زمینه، علاوه بر وظایف و مسئولیت های خود، بتوانیم به پیشرفت صنعت فناوری اطلاعات و اقتصاد کشور خود کمک کرده باشیم.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی